Na koji način restauriramo?

Planiranje

Prvi korak nakon preuzimanja vozila uvijek je planiranje. Ova faza, inicijalno, podrazumijeva odlučivanja kada se počinje s radom na vozilu, drugim riječima organizira se posao i dogovara se datum početka rada. Zatim detaljno pregledavamo vozilo, odlučujemo što od dijelova je popravljivo, a što je potrebno novo. Nakon toga, odlučujemo što točno od radova je potrebno na vozilu i u kojem redoslijedu. Prije nego što krene sljedeća faza, obavljamo razgovor s klijentom i objašnjavamo mu situaciju. Nakon toga započinjemo s nabavkom potrebnih dijelova i čekamo početak sljedeće faze - rastavljanja.

Rastavljanje

Rastavljanje je početak restauracije i to vrijedi za gotovo sve projekte. Pažljivo rastavljamo cijelo vozilo te pedantno označavamo svaki dio i svaki vijak kako bismo mogli biti sigurno da će prilikom sastavljanja sve završiti tamo gdje je originalno i bilo. U ovoj fazi glavni zadatak je odvojiti sve dijelove vozila od tijela - što prodrazumijeva odvajanje motora od vozila i odvajanje šasije od tijela.

Pjeskarenje

U ovom poslu pjeskarenje je apsolutno neophodno budući da su (velikom većinom) vozila stara preko 30 godina i u lošem stanju. Zbog starosti i općenito lošeg održavanja, vozila imaju jako puno hrđe ili stare boje (ili oboje). Pjeskarenjem uklanjamo hrđu, staru boju i općenito sve što nam se nalazi na putu do metala.
Pjeskarenjem pripremamo vozilo i olakšavamo posao stručnjacima za limariju osiguravajući im čistu površinu za rad.

Limarija

Limarija je često jako zahtjevan dio posla u restauraciji starih vozila. Takva vozila zahtijevaju jako puno iskustva i strpljenja. Situacija je slična kao i sa pjeskarenjem - problem je što su to vozila stara od preko 30 godina, jako često neodržavana i u jako lošem stanju. Dodatni problem je što se na takvim vozilima često pronalaze ostaci prijašnjeg (lošeg) posla kojeg treba popravljati.
Srećom, naši stručnjaci za limariju sposobni su dovesti takva vozila u skoro-tvorničko stanje, a često puta i bolje.

Mehanika

Nakon što je tijelo vozila pripremljeno za bojanja, slijedi nam još jedan korak prije bojanja, a to je - mehanika. Zbog očitih razloga, mehanika i elektrika rade se nakon limarije, a prije bojanja. Naši iskusni mehaničari rješavaju i najteže probleme s lakoćom. Nakon iskustva sa više od nekoliko Citroena DS, CX i SM, njihovih motora i hidrauličnih sustava, više ne postoji ništa što ih može iznenaditi. U više navrata smo imali situaciju kada dobijemo auto potpuno nefunkcionalan ili uopće bez motora, a vratimo ga potpuno funkcionalnog i u savršenom voznom stanju. Olakotna okolnost nam je, dodatno, postojanje trgovine autodijelova u sklopu samog servisa.

Interijer

Restauracija unutrašnjosti i interijera nije ništa manje izazovna od drugih faza resturacije. Naprotiv, često se susrećemo sa istrunutim i raspadajućim sjedalima, tapacirunzima i tepisima.
Bez obzira na stanje, u mogućnosti smo popraviti i restaurirati unutrašnjost vraćajući ju u skoro-tvorničko stanje. Često naručujemo kožu i materijal od specijaliziranih proizvođača kako bismo kožu i materijal približili što je više moguće originalnom stanju.
Restoracija interijera je osjetljiv posao i tu posvećujemo maksimalnu pažnju i najsitnijim detaljima, posebno iz razloga što su klijenti često osjetljivi po pitanju svojih vozila - što je i za očekivati jer je vrlo važno očuvati što je više moguće "osjećaj originalnosti".

Bojanje i lakiranje

Nakon svih priprema dolazimo do faze zbog koje se rade sve prethodne - bojanje i lakiranje.
Prije samog bojanja pripremamo površinu na najstručniji i najprofesionalniji način mogući, poštujući sve standarde auto-industrije, osiguravajući vrhunsku i duguročnu kvalitetu.
Nakon što je vozilo pripremljeno, slijedi bojanje i lakiranje. Time se proces resturacije dovodi do završnih faza.

Sastavljanje

Nakon što je auto obojan, vrijeme je za sastavljanje i vraćanje svih dijelova na svoje mjesto. U ovoj fazi od velike je važnosti poštovati pravila i standarde koje smo si sami postavila, a to je vraćanje svakog vijka točno na mjesto ga je bio prije restauracije. Time zadržavamo autentičnost i originalnost auta. Ovaj korak također podrazumijeva testiranje, testiranje i... još testiranja. Stara vozila su teška za popraviti, što znači da ih je potrebno detaljno testirati kako bi bili sigurni da se problemi neće naknadno pojavljivati. Ako testiranje prođe u redu - restauracija je završena.

Završni korak - isporuka vozila klijentu

Završni korak restauracije je predaja vozila klijentu. Nakon dugog i temljitog procesa resturacije - vrijeme je za oproštaj. Često su auti koje zaprimimo i one koje isporučimo potpuno neprepoznatljivi, a što samo govori koliko je težak i dugotrajan proces resturacije.
To je ujedno najbolji i nama najdraži dio procesa restauracije - prizor konačnog proizvoda i predaja istog klijentu!