Restauracije - Citroen DS Break

Citroen DS Break

Još jedna Citroen DS resturacija  - ovog puta za posebnog klijenta - zeleni Citroen DS Break. Ovaj model DS-a najviše se razlikuje od ostalih modela po svojoj dužini - duži je i veći. Drugim riječima, radi se o limunzinskom izdanju DS-a.

DS Break prvi put je predstavljen 1958. Bio je poznat po raznim imenima na raznim tržištima. Primjerice, u Francuskoj su ga nazivali, originalno, Break. U UK-u su ga nazivali Safari i Estate, u USA-u Wagon, a Citroen Australija koristio je termine Safari te Station-Wagon. 
Imao je čelični krov koji je podupirao standardni krovni nosač.

'Familiales' je imao stražnje sjedalo postavljeno dalje u kabini, s tri sklopiva sjedala između prednjeg i stražnjeg kvadrata. Standardni Break imao je dva bočno okrenuta sjedala u glavnom prtljažnom prostoru straga.

Konfiguracija "Hitna pomoć"  bila je slična onoj u Break-u, ali s podjelom 60/30 na stražnjem preklopnom sjedalu za smještaj nosila. Verzija 'Commerciale' također je bila dostupna neko vrijeme.

Jedna zanimljiva činjenica je da je DS Break bio poznat kao kamera-vozilo iz razloga jer je hidropneumatski ovjes pružao izvanredno dobru i stabilnu platformu za snimanje tijekom vožnje.

Na sljedećim fotkama možete vidjeti ukratko proces restauracije na ovom vozilu.

 

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

 

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS BreakCitroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

 

Citroen DS Break

Citroen DS Break

 

Citroen DS Break

 

Citroen DS Break

 

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

Citroen DS Break

04.05.2021. 18:16